“Paul s’en va” takes place in a college for the dramatic arts and seventeen of its students play a part in the story.
3: The World: One of the missions required some of the students to write a humorous sketch inspired by Alfred Jarry’s “Père Ubu”. They decide to set it in the White House, Washington D.C.
4: Passing the Word On: The young actors are now in their future lives and work where they are the medium for transmitting the words of authors past and present.