Charles de Poulignac is the high priest of the Parisian jet set - that is until an accident turns him into the laughing stock of the cool and trendy.
Deprived of his privileges, Charles turns to his cousin, Arthus, who is a missionary brother working at the parish of St Francis of the Poor. Arthus advises him to head for Ibiza, where John John, the world king of cool, resides.