He lies in a deep coma, watched over by his inconsolable wife Anne (twenty years his junior) and his son Julien (25), who continues to hate him with a vengeance despite the tragic situation. Officials, including the Prime Minister and Valmont Dupré – who hopes to step into Peyrelevade’s shoes, also parade past his bedside. Will he wake up? Some hope he doesn’t and Dr. Mortensen, who operated on him, feels there’s no hope.