Öznur is twenty years old and sells lottery tickets in the street for seven years. Her parents had no means to allow her to finish her studies and she dreams of becoming an actor. Baris, twenty five years, is an university graduate of Istanbul, fascinated by the question of the European integration for Turkey. At thirty, Tan left Paris and the French national Ballet to open in Istanbul a dancing school and begin a career as an actor. By mixing these three contrasted fates, the movie reflects the cultural and social diversity of Istanbul, the hopes and the fears of its inhabitants nested near Europe.