It’s a story of friendship. A story of a neighborhood. A story of a milieu. A story of culture. It’s also a story about “men,” where women are never far away… At the forefront, we find Jacques, Francis and Didier, whose dreams interweave but whose destinies differ.
It’s the story of a “little week” whose action takes place in the bar-restaurant “Chez Roger,” and which revolves around a multitude of characters living in the Parisian neighborhood of Saint-Ouen today.