Because we use it so often, we no longer see the beltway hemming Paris in quite the way we used to. This film attempts to retreive the beltway from oblivion via the meticulous observations and mysterious, fascinating wanderings of two monomaniacs. Periph aims to be an experience, to depict obsession, tarmac and the night.