With the help of two young women, the owner of a shady garage manages to sell a powerful car that has been tampered with to a naïve elderly customer. The man takes possession of the vehicle, unaccompanied by the garage owner. Just as the garage owner is counting his winnings from the deal, they hear a loud blast. It’s the car he just has sold, exploding...