After many years spent in a psychiatric institution, Spider is transferred to a halfway house in East London. It is only a few streets away from the place where he grew up and where a drama took place that changed the course of his life.
He was eleven when, he’s sure, his father killed his mother and replaced her with a prostitute with whom he’d fallen in love.