Meng is a 17 year-old high school student who often laments that she is no longer a carefree soul. She is been carrying one secret for too many years. One day, she decides to unburden her secret on Zhang, a fellow 17 year old. Zhang, a blithe spirit, is the guileless one. His two dearest wishes are to win the swimming championship and to become Meng‚s sweetheart. He is so utterly unprepared for what she is about to tell him. Meng‚s secret scorches them both. The two teenagers have tasted adulthood.