Julien and Léa have just taken their first apartment together. They should be happy but Julien forgot to say to Émilie, the woman with whom he lived until now, that he was going to leave her. Pressed by Léa, Julien decides to speak but when he arrives at Émilie's, she has already packed her luggage and mysteriously disappeared. Julien leaves to his search for her.