A one-time world champion boxer who's hung up his gloves feels forced to go back into the ring. This unlikely come-back is motivated by his need for money as much as his desire to regain his faded glory. The camera accompanies this boxer for two years, filming the daily life of a man coming to grips with his doubts and contradictions. We discover that sometimes the object of the quest is less important than the quest itself and the companions with whom we undertake it...