In Belzunce, the heartland of Marseillais rap, Guest Clique gets ready for its next concert. But a member of the group, K'Rhyme le Roi, is hassled by a man in a BMW and then disappears. Sista Vertu, DJ Rebel and Cash catch up with him. Now they’re all on the run.