Lorca, 17, lives in Paris, passionate about music, circus and “partying” when her brother, 22, disappears. She finds him and resumes her festive life, when a nasty cocktail of chemicals stops her. She goes to her grandmother, in Granada, close to the simple joys of nature and flamenco nights.