One hell of a team shares the billing : a small robot made up of reels of film, Géodun, symbolising the mischievous spirit of the Géode, and José, his friend the projectionist. They prepare a giant birthday party, invent surprises for the audience and, thanks to various special effects, serve up a cascade sequences blending dizzness, humour and emotion. A feast of images using classic film clips.