This is the tale of a young man who has some friends round for dinner. There will be eighteen of them (two times nine). It's late summer, it's still warm, they'll be eating in the garden. The ping-pong table will be perfect... But how can place eighteen people around a table so that a boy is always sitting next to a girl and a girl opposite a boy ?