Amin and Myriam are secretly in love. Their families are rivals and when their relationship is discovered, conflict is inevitable. In the quiet atmosphere of the palm groves, the two communities have long nurtured the seeds of discord and hatred. The persecution is the first signal of inevitable evil. From inside the cave where they have taken refuge, the two young people hear the cries of a senseless murderous raid.