A character from a black and white silent 20s film, an illiterate, naive Aladdin, makes a wrong move and is abruptly ejected from the film. He finds himself catapulted into the present day, with no means of communication, for he can neither speak nor hear. An innocent discovering a new world, he goes through a succession of encounters and adventures which, despite their comical aspect, demonstrate his difficulties in adapting to our way of life. In spite of all this, will he manage to find harmony in this hostile universe?