Things are bad for Inspector Frank Genko. Another young woman has been found murdered, her face cut to pieces. In the meantime, the killer, nicknamed '"The Indian" by the press, adds no more scalps to his sinister collection. A major suspect is being questioned by Da Silva and Masson, while Genko observes the autopsy, conducted by Samuel Mishka... his best friend.