Vincent works in a chemical plant and every Monday morning it’s the same old routine.
When he comes back home after work, he must look after his family, wife, children, and elderly grandmother who was once a singer and dancer.
In his village it’s also the same old thing: Old Albert wanders along the road, the postman reads everyone’s mail, the priest ogles women all day long, the rich and frightened farmer installs new alarms everywhere and young folk aimlessly ride around on bikes, jabbering without rhyme or reason.