Igricheff is an undisciplined soldier who opts for the life of a mercenary. Operating out of the North African desert, Igricheff offers his services to a French arms smuggler (Paul Meurisse). Betrayed by his "partner," Igricheff is left to face his fate alone, which he does with a philosophical shrug. A dash of feminine interest is provided by Anna-Marie Sandri as a native lovely whom Igricheff purchases during his journey across the desert.