A taxi driver wearing a boubou and blue glasses speeds through the streets of Dakar. Next to him, a young girl reads the newspaper, indifferent to the outside world. In the old taxi without a windscreen, a "made in Moscow" meter counts irregular units. A golden saxophone slides across the back seat. The driver avoids all obstacles and the girl remains impassive. Then he breaks the silence: I can see even the wind crossing.