Antonio is a 70-year-old gentlemen, former magistrate, reputed to be both stern and beyond reproach. After a run in with his daughter, he finds himself in a strange place where, after an intensive “updating” course in the latest technology, he is put out for adoption!
Following a series of disastrous experiences, Antonio is obliged to accept the Linder family’s offer of minding their twin daughters who are prone to anorexia every time their parents go away on business.