Provincial France at the beginning of the summer break. Four characters meet by chance… unless it’s by fate. Old Mischka, nurse Gégéne, teenage runaway Jane and rocker Joli-cœur spend a few days together, heading for the sea. A few days in which to come to terms with how to navigate between the family they’re born with and that which they choose.