Gohelle, an escaped convict, hopes to sail out on a freighter, but the captain demands a lot of money. Gohelle asks his lover, Marie-Ange, to seduce apparently wealthy Alain Ginestier, who seems like the perfect sucker. Marie-Ange falls for Ginestier. But the young man’s fortune is made of stolen money. She persuades him to return the money and run away with her. But Gohelle kills her only to fall into the hands of the police.