The mytho of Tristan modified and updated. The characters of the legend: Tristan has become Patrice and Isolde is called Nathalie. They live the story of eternal love, accompanied by Uncle Marc, another Nathalie as brunette as the first is blonde, the dwarf Achilles, and Patrice's formidable parents. The love potion and death also feature in the game, along with hate and jealousy. It is only when they are near death that Nathalie and Patrice find final fulfilment.