In a small mining village near Moscow, preparations for the wedding of Mishka and Tania are underway. Tania, Mishka’s childhood sweetheart, has returned from Moscow burdened with mysteries. None of the Krapivin family welcomes the match. Mishka’s father, a local hero, anxiously watches the guest list grow while his grandfather spreads baleful rumors about the " creature " joining the family, and Mishka’s mother weeps over her boy’s future. But against all odds, the wedding begins, withour money and almost without the bridegroom… A feast of a show where anything can happen, from best to worst, when limits dissolve and both tragedy and joy may be just around the corner.