Two singles without any history also cousins, working in the same bank and sharing an apartment in Paris. Are encouraged by their boss to break the monotony of their lives, and they decide to rent a car for the weekend to visit Bruges. However, the idea of their trip it's finally abandoned after they encounter of a young lost girl.