Prostitutes from Athens are transported by truck for the pleasure of the occupying Italian Army in this World War II drama. The 15 women are driven by a young lieutenant who gives a ride to a fascist major. Tension mounts between the two soldiers as the truck is attacked, and some of the women are killed. Love blossoms between one of the prostitutes and the lieutenant, and he encourages her to return home knowing he will never see her again.