Marcus is a survivor of Theresienstadt and Auschwitz. His survival strategy after the war was total oblivion. But now the past catches up with him and he wants to be buried as a Jew among his own. To his surprise, however, he must first prove that he is a Jew at all. He needs documents or testimony.