Six in the morning. Diane is dumped at the edge of a deserted motorway. Not a car passes. A tramp wanders by with an articulated toy dog called Schwartzy. She thinks she's dreaming... In her confusion, the tender and violent Diane is none other than a puppet manipulated by Cupid's angel...