Emile is a Frensh film producer at the beginning of the century. One of his friends leaves his doughter Lucette in his house, when he is starting a tour through France. Emile falls in love with her. Problems starts when his younger friend Jacques come back from military service and after complaining his misfortune with women, follows Emile's advice in starting affaires with women and he meets Lucette.