While traveling in Auvergne, two young women, Anna and Françoise, unwillingly venture into the realm of Morgane, the Fairy Queen. Now, to go on living throughout the centuries, Morgane must obtain the souls of the ladies who cross her kingdom. To those who accept her pact she gives eternal youth and beauty. As for the ones that object to it, she lets them rot in the dungeons of the castle. Anna signs the pact but not Françoise, determined to escape the all-female lesbian community of the Fairy's court...