Paris, August 1997. The World Youth Days are in full swing, and the Pope is in paris for a few days. When Jason, his first son, is born, Jonas, aged 23, finds himself entrusted with a mission that stems from an ancestral tradition. After a crazy night and a series of misunderstandings, will Jonas complete his misssion?