Once, Frank Zodiak was a crack cop his colleagues used to call "the Hawk". But his wife perished in a car crash and his daughter went into comaHe has become a human wreck, the ghost of himself. Gus, the killer he tracked the very day his wife died, reappears and commits more crimes. Frank the Hawk wakes up and the hunt begins... and it will take place everywhere: in the streets, in the countryside, in a disused factory... Disowned by his superiors, Zodiak carries on and... miracles still happen.