A Cockney thug becomes a daddy just before he and his two colleagues are supposed to put the screws to some unfortunate deadbeat. The new dad decides that he has had enough killing and wants to start anew. Unfortunately, his partners have other plans, as does his boss who is angry that the thug killed one of his best customers.