Jean is on duty for the first time. In a bar with a slightly steamy atmosphere, he can't take his eyes off Annie. A gorgeous redhead, she dances to the tunes on the old juke-box... She has apparently killed dozens of people. Wrapped in her raincoat at the bar, Marie finishes her whisky before ruining the young cop's life.