Antonio Pellejo, a fashionable bull-fighter, has a major problem. The danger which threatens him in the ring when he reaches the final stage of his art is followed by another danger he cannot complete the act of love without the risk of... losing his life. In his eyes, an orgasm is synonimous with an irreversible demise.