Carlos is young studient who has just turned 21. Dry when be wants to be, pleasant when be feels like it, be loves being provocative and breaking the rules. When evening comes, Carlos leaves his home, just as he does every day, to meet up with his friends in the Kronen, the bar where they ussally hang out. It is summer . Carlos is on vacation. He lives at nightime. Any situation can be taken a bit further. no limit is allowed, no barrier accepted. and , more and more , one adventure merges into another, as if in one continuous night.