Francis thinks he's at death's door but he's wrong. Life still has a few surprises in store for him... In spite of a tax investigation, in spite of Nicole, his wife and the world's number one shrew, in spite of his daughter who despises him, his life is about to become extraordinary and full of happiness.
"It's a coarse sort of fairy-tale. The thing I liked was the way in which the four main characters are transformed during the course of the film and that, at the end, we love them all."