"... The fact I was born in the suburbs, twenty-one years ago, and spent seventeen years in a housing project gave me the best possible start in life. I owe the suburbs everything. I had fun there, a wild time even if there were harder, more depressing times. Within a housing project, people bond in a way that you don't find between guys and girls anywhere else. "Raï" shows the friendship, love and humour as they truly are (...)"