"We, Children of the 20th Century" is a disturbing journey into the heart of a parallel world full of distress and alienation. A smile on his face, Vitali Kanevski provokes, with an off-hand manner and a tone of black humor. Standing before him, young Russians imprisoned for murder, an universe he knows well, since he spent several years in prison himself...