Ugo Tognazzi is a middle-aged man who decides to settle down and marries an unusual heiress. His virile prowess eventually extends to her two sisters but, when the maid catches his eye... Each sister plays an instrument, suffice it to say, the trio are collectively bewitching though not conventionally attractive.