A 40 years old man, Alfonso, finally succeeds to marry a virgin, educate, beautiful and very catholic woman. But soon she, Regina, starts stressing him because she wants to be pregnant. When the stress is at its peak Regina at last gets pregnant. Once the goal is reached the man is put aside and dies.