The notorious French Mafia don, Raymond Bettoun, is released from prison after a ten-year term for the murder of his familyUs sworn enemy. A changed man now, he flies off to Florida where his son has settled. The latter, Maurice Bettoun, has becomes a very powerful man in Miami. But Raymond doesnUt know that his son owes his spectacular success to laundering drug money. Raymond Bettoun wants only to relax and to have nothing more to do with criminal matters, especially as heUs on to something big...