Healing a bro ken heart isn’t easy. Sometimes it ta kes a lifetime...or two. Cafe de Flore is a love story about people separated by time and place but connected in profound and mysterious ways. Atmospheric, fantastical, tragic and hopeful, the film chronicles the parallel fates of Jacqueline, a young mother with a down syndrome son in 1960s Paris, and Antoine, a recently-divorced, successful DJ in present day Montreal. What binds the two stories together is love – euphoric, obsessive, tragic, youthful, timeless love.