However, when she takes possession of the house in Brittany she inherited from her aunt, she slowly loses her grip on reality. Is the house haunted? Is Odile's awakening memory playing tricks on her? Or is Loïc, her so-called "rediscovered childhood friend," leading her down strange paths? In the mists of this mysterious Cornuaille, nothing goes as Odile expected.