DirectorsActorsSynopsisIn a small, seaside town, seventeen teenage girls from the same high school together decide to do something completely unexpected and incomprehensible as far as the boys and adults around them are concerned: To get pregnant at the same time. This film is based on a true story that happened in 2008. Videos 17 filles (TRAILER)Production photos (9)