17-year-old Alice doesn't feel comfortable with her body. As she gets ready for an interview for an internship the next day, her mother forces her swap her baggy clothes for a tight-fitting skirt suit. Alice can't take it anymore and storms out of the house to get some air. That's when she meets Lola.