Family is a complicated business... Especially when Eli, the father about to turn 60, is expecting a baby with his new wife. When they hear the news, his two adult daughters, Dom, who is trying to adopt, and Justine, who goes from one boyfriend to the next, are totally shaken. To get closer to Justine, with whom he's never gotten along, Eli has the great idea of becoming pals with all her ex-boyfriends... without her knowing what he's up to. But when Justine falls in love once again and Eli nearly ruins everything, the family is about to explode. Will this little gang manage to kiss and make up before it's too late?