DirectorActorsSynopsis During a year, they would meet and film each other. The filmmaker and the actor, the President and his prime minister, Alain Cavalier and Vincent Lindon. In Pater, you will see them in real life and in the fiction that they invented together. Videos Pater - TrailerProduction photos (5)